جلوگیری از رانندگی خطرناک نوجوان ۱۲ ساله در کمربندی قم

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 21:44
قم- رییس پلیس راه استان قم از توقیف یک دستگاه سواری پراید به رانندگی نوجوان ۱۲ ساله در کمربندی امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ روح الله شاکری رییس پلیس راه استان قم، از توقیف یک دستگاه سواری پراید به رانندگی نوجوان ۱۲ ساله در کمربندی امام علی(ع) خبر داد.

وی گفت: تیم گشت قرارگاه پلیس راه حین گشت‌زنی متوجه رانندگی غیرایمن و ناشیانه یک دستگاه پراید شده و دستور توقف داد که راننده، نوجوان ۱۲ ساله‌ای بود؛ سپس خودرو توقیف و راننده به مراجع قضایی معرفی شد.
رییس پلیس راه استان قم ادامه داد: به استناد ماده ۷۲۳ قانون مجازات اسلامی، اگر مالک با علم و اطلاع خودروی خود را در اختیار فردی که گواهینامه رانندگی ندارد بگذارد، به عنوان معاونت در جرم رانندگی بدون گواهینامه تحت تعقیب کیفری قرار می‌گیرد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.