خبرورزشی‌گردی| علی پروین: همه ما را در پرسپولیس سر کار گذاشته بودند/ شاید از قیافه من خوششان نمی‌آمد!

خبرورزشی یکشنبه 10 خرداد 1405 - 22:00
علی پروین، اسطوره تکرارنشدنی پرسپولیس ۱۶ سال قبل مدعی شد یک عده در سازمان تربیت بدنی وقت دوست نداشتند او جزو هیئت مدیره پرسپولیس باشد و عملا سر کارش گذاشته بودند.

در روزهای ابتدایی خرداد ۱۳۸۹ این خبر مطرح شد که علی پروین به عضویت هیئت‌مدیره باشگاه استیل‌آذین درآمده و علاوه بر آن، مدیریت فنی این تیم را هم بر عهده خواهد داشت. این اتفاق در حالی رخ داد که تا اواخر اردیبهشت همان سال، بحث حضور علی‌آقا در هیئت مدیره پرسپولیس خیلی جدی بود، اما شکل واقعیت به خود نگرفت!

پروین در ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ و پس از قطعی‌شدن حضورش در استیل‌آذین، طی گفت‌وگویی اختصاصی با ما حرف‌های بسیار تندی بر زبان آورد:

  • خبر پیوستن من به استیل‌آذین صحت دارد و یکی از اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه هستم، اما در کادر مدیریتی پرسپولیس هیچ سمتی ندارم.
  • در پرسپولیس سر کار بودیم! ما را سر کار گذاشته بودند! آقایان یک روز اسم پروین را در هیئت‌مدیره می‌گذاشتند و روز دیگر آن را از لیست درمی‌آوردند! حتما پرسپولیس جای علی پروین نیست که این آقایان دوست نداشتند من آن‌جا باشم!
  • واقعا نمی‌دانم، شاید بعضی آقایان از قیافه علی پروین خوششان نمی‌آمد که تصمیم گرفتند ما در پرسپولیس نباشیم. این‌ها را گفتم تا هواداران بدانند من خودم خیلی دوست داشتم در پرسپولیس باشم، اما مدیران این باشگاه اتوبوسی جابه‌جا می‌شوند. پرسپولیس جای امثال علی پروین نیست!

بیشتر بخوانید: ماشاریپوف: استقلال از زمان منصوریان چشمش دنبال من بود/ می‌دانستم بالاخره پیراهن آبی را بر تن می‌کنم

خبرورزشی‌گردی| علی پروین: همه ما را در پرسپولیس سر کار گذاشته بودند/ شاید از قیافه من خوششان نمی‌آمد!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.