به گزارش یکشنبه شب ایرنا، با رای مردم، فدراسیون کشتی به عنوان برترین فدراسیون و پژمان درستکار به عنوان برترین مربی جشنواره قهرمان ایران انتخاب شدند.
علیرضا دبیر بعد از انتخاب فدراسیون کشتی به عنوان برترین فدراسیون جشنواره قهرمان ایران در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: رئیس جمهوری کتش را درآورد و تیشرت پوشیده بود و کار ما را راحت کرد. بعد از این دیگر کسی به ما ایراد نمیگیرد.
وی عنوان کرد: من کارگر کشتی هستم و به آن افتخار می کنم. تا زمانی که بتوانم در توسعه این رشته کوتاهی نخواهم کرد.
وی با انتقاد از برخی تفکرات رایج در جامعه گفت: برخی فکر میکنند مدیر کسی است که کت میپوشد اما اینگونه نیست.
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به بینات رهبر شهید انقلاب افزود: کشتی اگر به این نقطه رسیده به دلیل نگاه حضرت آقا بود که تاکید داشتند باید برای ایران قوی به ورزش قوی برسیم. امروز میبینیم که کشتی فرنگی بهترین رشته ورزشی کشور است.












