پلمب یک نانوایی متخلف در بهار با دستور دادستان

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 22:08
همدان-یک واحد نانوایی در شهر بهار به دلیل تکرار تخلف کم‌فروشی و بی‌توجهی به تذکرات و اخطارهای صادره، با دستور دادستان پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی دادگستری استان همدان اعلام کرد: یک واحد نانوایی در شهر بهار به دلیل تکرار تخلف کم‌فروشی و بی‌توجهی به تذکرات و اخطارهای صادره، با دستور دادستان پلمب شد.

این اقدام در پی نظارت‌های میدانی و پیگیری‌های مستمر دادستان شهر بهار و در راستای صیانت از حقوق عامه و برخورد با تخلفات صنفی انجام گرفت.

دادستان شهر بهار با تأکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندان در عرضه نان اعلام کرد: هرگونه کم‌فروشی، گران‌فروشی و تضییع حقوق مردم با رصد مستمر و برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نظارت بر واحدهای صنفی به‌ویژه نانوایی‌ها با هدف تأمین حقوق مصرف‌کنندگان و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.