شنیده شدن صدای انفجار در کنارک

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 22:11
چابهار- روابط عمومی فرمانداری چابهار اعلام کرد: فردا دوشنبه ۱۱ خرداد ماه مهمات باقیمانده از دوران جنگ رمضان در پایگاه نبوت امحا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی فرمانداری چابهار شامگاه یکشنبه اعلام کرد: فردا دوشنبه ۱۱ خرداد ماه مهمات باقیمانده از دوران جنگ رمضان در پایگاه نبوت امحا می شود.

عملیات تخریب مهمات باقیمانده از دوران جنگ رمضان در پایگاه نبوت کنارک به‌صورت کنترل‌شده و تحت نظارت مراجع ذی‌ربط انجام خواهد شد.

از شهروندان درخواست می‌شود ضمن حفظ آرامش، به شایعات و اخبار کذب توجه نکرده و اخبار و اطلاعیه‌های رسمی را تنها از طریق مراجع معتبر دنبال کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.