توقیف خودرو با رانندگی نوجوان ۱۲ ساله در کمربندی قم

عصر ایران یکشنبه 10 خرداد 1405 - 22:26
رئیس پلیس راه استان قم از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید خبر داد که توسط یک نوجوان ۱۲ ساله در کمربندی امام علی (ع) هدایت می‌شد. این اقدام غیرایمن منجر به توقیف خودرو و ارجاع راننده به مراجع قضایی شد.

رییس پلیس راه استان قم از توقیف یک دستگاه سواری پراید به رانندگی نوجوان ۱۲ ساله در کمربندی امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح‌الله شاکری شامگاه یکشنبه در گفت‌وگویی افزود: تیم گشت قرارگاه پلیس راه حین گشت‌زنی متوجه رانندگی غیر ایمن و ناشیانه یک دستگاه پراید شد و دستور توقف داد که راننده، نوجوان ۱۲ ساله‌ای بود؛ سپس خودرو توقیف و راننده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی هشدار داد: به استناد ماده ۷۲۳ قانون مجازات اسلامی، اگر مالک با علم و اطلاع خودروی خود را در اختیار فردی که گواهینامه رانندگی ندارد بگذارد، به عنوان معاونت در جرم رانندگی بدون گواهینامه تحت تعقیب کیفری قرار می‌گیرد.

2221

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.