عبور ۲۶ فروند کشتی از تنگه هرمز با هماهنگی سپاه

خبرگزاری میزان دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:05
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه از عبور ۲۶ فروند کشتی تجاری و نفتکش طی شبانه روز گذشته و پس از کسب مجوز با هماهنگی نیروی دریایی سپاه از کریدور ایمن تنگه هرمز خبر داد.
خبرگزاری میزان -

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: کنترل هوشمند تنگه هرمز با اقتدار کامل در حال انجام است و طی شبانه روز گذشته ۲۶ فروند کشتی تجاری و نفتکش پس از کسب مجوز با هماهنگی نیروی دریایی سپاه از کریدور ایمن تنگه هرمز عبور کردند.

دریافت مجوز و هماهنگی برای تردد در تنگه هرمز یک امر قطعی بوده و همانطور که قبلا اعلام شد عبور از سایر مسیر‌ها به مثابه اخلال شناخته شده و با آنها برخورد می‌گردد.

شب گذشته نیز چندین کشتی بصورت غیر مجاز با دستکاری و خاموش کردن سیستم‌های ناوبری، قصد ورود به خلیج فارس را داشتند. رزمندگان نیروی دریایی سپاه بعد از چندین نوبت اخطار رادیویی دو فروند از آنها را  در جای خود متوقف و مابقی نیز مجبور به بازگشت شدند.

ارتش تروریست امریکایی در منطقه با نقض آتش بس اقدام به پرتاب چند تیر موشک به نواحی خالی  فرودگاه شهر بندرعباس نمود که هیچ گونه خساراتی در بر نداشته است و در پاسخ این تعرض پایگاه امریکایی مبدا تجاوز مورد حمله متقابل قرار گرفت.

در صورت تکرار این اقدام ارتش تروریستی امریکا با پاسخ  سخت ما رو‌به‌رو خواهد شد.

کنترل و مدیریت تنگه هرمز تنها توسط نیروی دریایی سپاه انجام می‌شود و هر گونه اخلال در این تنگه با  پاسخ قاطع ما رو‌به‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.