واکنش نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس نسبت به تحریم از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا

خبرگزاری میزان دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:05
نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس در واکنش به تحریم از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا تاکید کرد: تسلط بر تنگه هرمز را که در میدان و دیپلماسی به دست نیاوردید، با تحریم هم به دست نخواهید آورد.
خبرگزاری میزان -

نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس در واکنش به تحریم از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد: 

وزارت خزانه‌داری آمریکا اخیرا از تحریم PGSA (نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس) خبر داده. PGSA ضمن محکومیت این اقدام، تحریم‌شدن توسط کشوری را که رئیس آن به دزدی دریایی افتخار می‌کند، نشانه‌ای از عملکرد مثبت خود می‌داند. 

تسلط بر تنگه هرمز را که در میدان و دیپلماسی به دست نیاوردید، با تحریم هم به دست نخواهید آورد.

علیرغم اقدامات تنش‌زای ایالات متحده در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان، این نهاد در راستای تسهیل تردد، بی‌وقفه به بررسی و ارائه مجوز عبور به شناور‌های غیرمتخاصم ادامه می‌دهد. به زودی آماری از ماه اول فعالیت نهاد PGSA منتشر خواهد شد.

 

واکنش نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس نسبت به تحریم از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا

 

واکنش نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس نسبت به تحریم از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا

 

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.