قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: مدیریت تنگه هرمز توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل اعمال می‌شود

خبرگزاری میزان دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:05
قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در پیامی با تاکید بر این که مدیریت تنگه هرمز توسط نیرو‌های مسلح ایران اعمال می‌شود، اعلام کرد: هشدار داده می‌شود هرگونه اقدام شناور‌های نظامی جهت مداخله در مدیریت تنگه هرمز یا ایجاد اختلال در تردد، مورد هدف قرار خواهد گرفت.
خبرگزاری میزان -

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در بیانیه ای اعلام کرد:

مدیریت تنگه هرمز توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل اعمال می‌شود. با توجه به یکپارچگی این مسیر، تأکید می‌شود کلیه کشتی‌ها، شناور‌های تجاری و نفتکش‌ها صرفاً ملزم به تردد از مسیر‌های تعیین‌شده و اخذ مجوز از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند. 

هرگونه تخلف از این ضوابط، امنیت تردد آنها را با مخاطره جدی مواجه خواهد کرد.

همچنین هشدار داده می‌شود هرگونه اقدام شناور‌های نظامی جهت مداخله در مدیریت تنگه هرمز یا ایجاد اختلال در تردد، مورد هدف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.