دیدار امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با سخنگوی وزارت امور خارجه

خبرگزاری میزان دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:05
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در محل وزارت امور خارجه با سخنگوی این وزارتخانه دیدار و درباره هماهنگی میدان و دیپلماسی گفت‌و‌گو کرد.
خبرگزاری میزان -

به گزارش ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، با با تأکید بر نقش مکمل دیپلماسی و میدان در صیانت از منافع و امنیت ملی، اظهار کرد: امروز دیپلماسی و میدان نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر از هر زمانی، در مسیر تحقق منافع و عزت ملی کشور می‌کوشند و نتیجه این هماهنگی و تلاش هم‌افزا را می‌توان در دستاورد‌های بزرگ ملت ایران و ناکام گذاشتن دشمنان در جنگ‌ها و دسیسه‌های یک سال اخیر مشاهده کرد.

بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع وطن در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضور مستمر و اقتدارآفرین مردم در خیابان طی ۹۰ روز گذشته را اقدامی برای ناکام گذاشتن شرارت‌های دشمنان و دانست.

وی همچنین ضمن تجلیل از فداکاری و رشادت نیرو‌های مسلح در دفاع از کیان ایران، اقدامات آنان را «مایه افتخار هر ایرانی» دانست و تاکید کرد: قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح پشتوانه محکم وزارت امور خارجه در صیانت از منافع ملی ایران در عرصه دیپلماسی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین با اشاره به این دیدار در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت:

میدان و دیپلماسی دوشادوش هم.

برای یک ملت؛ برای یک کشور؛ برای یک هدف؛ آماده برای هر وضعیتی.

زره پوشم ار تیغ بازی کنی/ کمر بندم ار صلح سازی کنی

به هر‌چه آن نمایی تو از گرم و سرد/ پذیرنده‌ام ز آشتی و نبرد

بیا تا چه داری ز شمشیر و جام/ که دارم درین هر دو دستی تمام!

«نظامی گنجه‌ای»

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.