فرماندار اشنویه: مراسم سالگرد ارتحال امام باشکوه برگزار شود

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:17
فرماندار اشنویه بر همکاری و هماهنگی ادارات شهرستان جهت هرچه باشکوهتر برگزاری مراسمات ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد تاکید کرد.

عبدالسلام مام عزیزی دوشنبه ۱۱ خرداد در جلسه برنامه ریزی سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با گرامیداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر شهید، شهدای جنگ رمضان و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و نیز با اشاره به حضور و پشتیبانی مردمی از انقلاب اسلامی بویژه در جنگ تحمیلی اخیر تصریح کرد، موشک، انرژی هسته‌ای و فناوری‌های دانش‌بنیان در تقویت قدرت موثر است ولی آنچه در جمهوری اسلامی اصل و محور قدرت به شمار می‌رود ملت است.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول بیش از چهار دهه گذشته توطئه‌های متعددی را طراحی کرده‌اند، افزود: تمامی این نقشه‌ها به دلیل بصیرت، آگاهی و حضور مردم در صحنه، نقش بر آب شده است.

مام عزیزی با تأکید بر وحدت و همدلی میان مردم   تصریح کرد: مردم همواره در دفاع از ارزش‌ها و مرزهای کشور پیشگام بوده‌اند و در مقاطع مختلف، جان خود را برای حفظ امنیت و سربلندی ایران اسلامی فدا کرده‌اند.

ضرورت بازخوانی اصول مستند مکتب امام راحل در جامعه کنونی

امام جمعه اشنویه نیز در این جلسه با تسلیت سالگرد امام راحل گفت: انقلاب اسلامی امروز در نقطه‌ای قرار گرفته است که برای ادامه حیات خود بیش از پیش نیازمند اندیشه‌های ناب امام راحل است.

حاج ماموستا عباس رسولی افزود،تنها راه مقابله با تحریف شخصیت و مکتب امام طبق فرمایش مقام معظم رهبری بازخوانی اصول مستند مکتب امام است.

وی از مردم و مسئولان خواست در مراسمات بزرگداشت ایام سالگرد رحلت حضرت امام ره حضور باشکوه داشته باشند. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.