روند بازگشت پتروشیمی‌ها به تولید ادامه دارد

خبرگزاری میزان دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:18
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: برخی پتروشیمی‌ها وارد مدار تولید شده‌اند و به تدریج روند بازیابی و بازگشت به تولید دیگر پتروشیمی‌ها ادامه دارد.
خبرگزاری میزان -

به گزارش صدا و سیما، حسن عباس زاده، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: بازیابی تولید در شرکت‌های پتروشیمی بر اساس اولویت بندی شرکت ملی صنایع پتروشیمی سرعت گرفته و آواربرداری پتروشیمی‌های آسیب دیده ادامه دارد.

وی ادامه داد: با تلاش همکاران در صنعت پتروشیمی و راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با دریافت برق از شبکه و استفاده از منابع پراکنده‌ای که بخار تولید می‌کنند، بازیابی شرکت‌های پتروشیمی شتاب گرفته است.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران اضافه کرد: آواربرداری ادامه دارد و بازسازی وارد فاز عملیاتی شده است. در آواربرداری‌های حوادث صنعتی، در زمان آوربرداری باید احتیاط‌های ایمنی را در نطر داشته باشیم و تلاش می‌شود حداکثر استفاده از تجهیزات آسیب دیده به عمل آید لذا سرعت همراه با دقت باید در نظر گرفته شود.

عباس زاده گفت: برخی پتروشیمی‌ها وارد مدار تولید شده‌اند و به تدریج روند بازیابی و بازگشت به تولید دیگر پتروشیمی‌ها ادامه دارد.

وی افزود: همزمان بازسازی دیگر مجتمع‌ها که آسیب جدی در جنگ دیده‌اند و امری زمانبر است نیز با شتاب مناسبی در جریان است.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.