رکورد صرفه‌جویی گاز با اجرای طرح بهسازی موتورخانه‌ها ثبت شد

خبرگزاری میزان دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:18
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به کارنامه موفق این شرکت در عملیاتی‌کردن طرح بهسازی موتورخانه‌ها گفت: با اجرای این طرح، رکورد صرفه‌جویی ۷۳۹ میلیون و ۷۰۴ هزار مترمکعبی طی پنج سال اخیر ثبت شده است.
خبرگزاری میزان -

به گزارش شانا، سعید توکلی با اعلام اینکه اجرای طرح بهسازی موتورخانه‌ها، همسو با سیاست‌های کلان وزارت نفت مبنی بر بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در گازب‌های مشترکان، همچنین ایجاد اشتغال در کشور در دستور کار قرار گرفت، گفت: تعداد واحد و میزان صرفه‌جویی از محل بهسازی موتورخانه‌ها نشان‌دهنده روند روبه‌رشد و استقبال مشترکان از اجرای این طرح است.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ واحد موتورخانه در سراسر کشور بهسازی شده که میزان صرفه‌جویی حاصل از آن ۷۳۹ میلیون و ۷۰۴ هزار مترمکعب بوده است.

به گفته توکلی، بهترین عملکرد از میان استان‌های کشور در بخش بهسازی موتورخانه‌ها به‌ترتیب به استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اقدام‌های این شرکت، موضوع «کارور‌های انرژی» است، تصریح کرد: این موضوع با تأکید وزیر نفت و در چهارچوب اسناد بالادستی در دستور کار قرار گرفته و اکنون ۷۷ قرارداد در استان‌های مختلف کشور امضا شده است.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.