عبور ۱۵ فروند کشتی با مجوز سپاه از تنگه هرمز طی شبانه روز گذشته

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:18
تهران-ایرنا- نیروی دریایی سپاه از عبور ۱۵ فروند کشتی از تنگه هرمز که ۴ فروند از آن نفتکش بود طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، نیروی دریایی سپاه روز دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۵ فروند کشتی که ۴ فروند از آن نفتکش بوده پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به شناورهای تجاری و نفتکش در خلیج فارس و محدوده تنگه هرمز هشدار داده می‌شود، هرگونه همکاری با نیروهای متخاصم فرامنطقه‌ای، به عنوان تهدید امنیتی قریب الوقوع شناخته شده و با آن برخورد خواهد شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.