نعمتی: طارمی نیاز به تعریف من ندارد/ دوره سخت بدنسازی هستیم

خبرگزاری میزان دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:19
مدافع تیم ملی فوتبال گفت: در دوره خیلی سخت بدنسازی هستیم که بازی‌های دوستانه به ما کمک می‌کند.
خبرگزاری میزان -

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی نعمتی پس از برتری ۳ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل گامبیا اظهار داشت: طبیعی بود در نیمه اول مقداری کیفیت تیم پایین باشد، زیرا در حال طی مراحل بدنسازی بسیار سخت هستیم، اما در نیمه دوم شرایط خیلی بهتر شد و قطعا در دیدار بهدی وضعیت بهتر هم می‌شود. دیدار با مالی هم به روند آماده‌سازی تیم کمک می‌کند.

وی درباره تغییر پست خود در جریان بازی و حساب ویژه کادر فنی روی خودش، گفت: باید از اعتماد کادرفنی و آقای قلعه‌نویی تشکر کنم. در آینده هم مثل امروز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا سرباز خوبی باشم و تا جایی که توان داشته باشم برای تیم می‌گذارم.

مدافع تیم ملی درباره حضور مهدی طارمی در کار‌های دفاعی گفت: او از لحاظ فنی به حدی بالاست که نیازی به تعریف من ندارد. بازیکن باهوشی است و هرجا بتواند مثل امروز به تیم کمک می‌کند.

نعمتی درباره تاثیرگذاری‌اش روی حملات تیم در نیمه دوم، تصریح کرد: در نیمه دوم روی یک تا دو حمله مشارکت داشتم که در روند یکی از گل‌ها تاثیرگذار بود. قطعا در هر پستی باشم تمام انرژی خود را می‌گذارم. 

وی درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی، خاطرنشان کرد: قطعا از لحاظ فنی خوب هستند که الان در اردوی تیم ملی حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.