پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت سد نرگسی کازرون

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:23
شیراز- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت:سد نرگسی کازرون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طی سال‌های اخیر علی‌رغم همه موانع و مشکلات کار متوقف نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیاوش بدری صبح دوشنبه در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار گفت: سد نرگسی کازرون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی سال‌های اخیر علی‌رغم همه موانع و مشکلات کار متوقف نشده است.

وی با قدردانی از همکاری فرماندار کازرون برای اجرای برنامه تملک اراضی حریم و بسر سد نرگسی، گفت: بخشی از کار این پروژه باقی‌مانده است که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز، در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا و تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس با اشاره به اهمیت سد نرگسی ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک توسط یکی از مفامات ملی بطور رسمی افتتاح شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.