بازدید معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم از روستای سیه‌بنوئیه رابر و یک اقامتگاه بومگردی

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:27
برنا - گروه سیاسی: معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم در ادامه سفر سه‌روزه خود به استان کرمان، با حضور در روستای سیه‌بنوئیه شهرستان رابر، ضمن گفت‌و‌گو با مردم و بررسی مسائل آنان، از یک اقامتگاه بومگردی تازه‌تأسیس نیز بازدید کرد.

عبدالکریم حسین‌زاده، معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم، در جریان برنامه‌های سفر استانی خود به کرمان، با حضور در روستای سیه‌بنوئیه از نزدیک در جریان دغدغه‌ها و مطالبات ساکنان این منطقه قرار گرفت و دستور بررسی و پیگیری مسائل مطرح‌شده را صادر کرد.

وی در ادامه از اقامتگاه بومگردی عمارت بازدید کرد؛ مجموعه‌ای روستایی که به‌تازگی احداث شده و علاوه بر نقش‌آفرینی در توسعه گردشگری محلی، ظرفیت اتصال و تقویت زنجیره کسب‌وکار‌های خرد بومی را دارد.

پیش از این معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم اعلام کرده بود که حمایت از مشاغل خرد و تقویت پویایی اقتصاد روستا‌ها از رویکرد‌های اصلی معاونت توسعه روستایی بوده که بنابر دغدغه‌ها و پیگیری‌های رئیس‌جمهور و برنامه‌ریزی‌های معاون اول با هدف توانمندسازی اقتصادی روستا‌ها در حال اجراست.

بر اساس اعلام وی، تاکنون ۷۰ درصد از اعتبارات توسعه روستایی در استان کرمان و سایر استان‌های کشور به توسعه اشتغال‌های خرد و حمایت از کسب‌وکار‌های محلی اختصاص یافته است.

این بازدید در چارچوب سیاست‌های دولت برای تقویت اقتصاد محلی، افزایش ماندگاری جمعیت در روستا‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی در مسیر توسعه پایدار انجام شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.