بنیاد مستضعفان دریافت نفت بابت مطالبات از دولت را تکذیب کرد

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:25
برنا - گروه اقتصادی؛ رییس بنیاد مستضعفان دریافت نفت بابت مطالبات از دولت را تکذیب کرد.

سردار حسین دهقان رییس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید خبرنگاران از قطعه ۳ آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: قرار نیست بابت طلب از دولت نفت بگیریم.

وی ادامه داد: یک مجوزی اخذ شده تا پیمانکاران بتوانند نفت بگیریند، اگر بشود نفت رو فروخت، دولت همین کار را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ سوالی مبنی بر این که از دولت بابت مطالبات نفت دریافت کرده‌اید، گفت: تاکنون بابت مطالبات از دولت نفتی دریافت نکرده‌ایم.

دهقان از پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصدی فاز یک قطعه ۳ آزادراه تهران-شمال به طول ۸ کیلومتر خبر داد و افزود: برای ساخت این فاز حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید