برنا - گروه اجتماعی؛ علیرضا رحیمی: معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در شبکه ایکس خود از اهمیت تشکلهای دانشجویی بهعنوان فرصتی برای تقویت مسئولیتپذیری و آیندهسازی سخن گفت و به جوانان ۱۵ تا ۳۵ سال پیشنهاد داد با ثبت انجمنها بهعنوان سمن از حمایتهای قانونی بهرهمند شوند.
علیرضا رحیمی، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در شبکه ایکس خود نوشت: هر تشکل دانشجویی فرصتی برای مسئولیتپذیری و آیندهسازی است. در #معاونت_جوانان، امکان بهرسمیتشناختن جوانان ۱۵ تا ۳۵ سال فعال در امور داوطلبانه بهعنوان شخصیت حقوقی فراهم است؛ با ثبت انجمنها بهعنوان سمن میتوان فراتر از دانشگاه فعالیت کرد و از حمایتها بهرهمند شد.

انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.