دسترسی جدید برای اتصال محور‌های حیدری شمالی به گورکانی در منطقه ۱۸

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:27
برنا - گروه اجتماعی،شهردار منطقه ۱۸ از رفع یکی دیگر از معضلات قدیمی شهروندان برای ایجاد دسترسی جدید برای اتصال محور‌های حیدری شمالی به شهید گورکانی، پس از نیم قرن خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، رضا محمدی در تشریح ابعاد مختلف این اقدام مهم عمران شهری که با رضایت نسبی شهروندان نیز مواجه شده، اظهارداشت: پس از طرح مکرر مطالبه تعدادی از شهروندان مبتنی لزوم ایجاد دسترسی جدید برای اتصال محور‌های حیدری شمالی به شهید گورکانی، یکی از املاک معارضی که در سنوات گذشته با انجام پیشروی، بخشی از معبر را مسدود و تردد روزانه وسائط نقلیه و شهروندان را دچار اختلال کرده بود، تخریب و مسیر بازگشائی و به زیر بار ترافیک رفت.

وی ادامه داد: معضلات ناشی از انسداد این معبر بالغ بر ۵۰ سال زندگی روزمره شهروندان را دچار مخاطره کرده و نارضایتی آنها را در پی داشته که بلافاصله پس از انجام فرآیند قانونی و اخذ مجوزات مربوطه، ملک مورد نظر به مساحت تقریبی ۵۰ متر مربع تخریب و دسترسی دلخواه از کوچه شرف واقع در محور حیدری شمالی به خیابان شهید گورکانی ایجاد گردید.

به گفته این مقام مسئول، اجرای این قبیل عملیات در دوره جدید مدیریت شهری منطقه بعنوان محور‌های یازده گانه در دستور کار بخش‌های مختلف قرار گرفته که نتایج آن موجب صرفه جوئی قابل توجهی در بخش اعتبارات مصوب وهمچنین کاهش هزینه‌ها اداره امور شهر ومحله شده است.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.