۱۸ روز هوای «قابل قبول» برای تهرانی ها در بهمن ماه

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:28
برنا- گروه اجتماعی؛ گزارش های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حکایت از آن دارد که طی بهمن‌ ۱۴۰۴، پایتخت نشینان حداقل ۱۸ روز هوای «قابل قبول» را تجربه کرده آند.

به گزارش برنا؛ براساس گزارش های منتشره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شهروندان پایتخت در بهمن ماه ۱۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه را تنفس کردند. اطلاعاتی درباره کیفیت هوای تهران در ۲۸ بهمن ۱۴۰۴ منتشر نشده است

برمبنای این گزارش ها؛۶ بهمن با شاخص ۱۵۵ آلوده‌ترین روز دومین ماه زمستان سال جاری بوده است.

همچنین این گزارش حکایت از آن دارد که تهرانی‌ها ۱۶ بهمن ۱۴۰۴، سالم‌ترین هوای این ماه را تنفس کردند، چون شاخص کیفیت هوا ۵۶ و در شرایط قابل قبول بود.

گفتنی است آلاینده شاخص هوای تهران نیز طی دومین ماه زمستان ذرات معلق کوچک‌تر از ۲.۵ میکرون ثبت شد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.