حسرت بزرگ سرمربی برزیلی پرسپولیس

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:31
برنا-گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با خیبر از تیم خوب ۲ سال قبل این باشگاه سخن گفت.

به گزارش برنا،اوسمار ویرا قبل از بازی با خیبر یادی از تیم دو سال قبل پرسپولیس که با خودش قهرمان شده بود کرد و صراحتاً تاکید داشت که در شرایط فعلی چنین تیمی را در اختیار ندارد. در فصلی که او جانشین یحیی گل محمدی شده بود با درخشش ستاره‌هایی چون بیرانوند، اسماعیلی فر، اورونوف، ترابی، آل کثیر و ... توانست پرسپولیس را قهرمان کند اما حالا با حسرت از آن دوران یاد می‌کند.


نوع صحبت‌های اوسمار نشان می‌دهد که از ترکیب فعلی پرسپولیس راضی نیست و البته همان‌طور که می‌دانید او خودش تیم فعلی را نبسته و مدیران باشگاه در فصل نقل و انتقالات ابتدای فصل نتوانستند آن طور که باید و شاید انتظارات را برآورده کنند. با این حال مرد برزیلی خیلی اهل بهانه گرفتن نیست و پذیرفته که همین تیم فعلی را در اختیار بگیرد البته پرسپولیس در نیم فصل هم تا حدی تقویت شد اما بعضی از بازیکنان جدید به هیچ وجه در حد و اندازه‌های پیراهن این تیم نیستند و این موضوعی است که با تماشای دوباره بازی‌های قبلی پرسپولیس در نیم فصل دوم به خوبی عیان می‌شود.

 
حالا باید دید آیا اوسمار می‌تواند مثل دو سال قبل باز هم پرسپولیس را قهرمان کند یا نه؟ آنچه مسلم است کار او خیلی سخت‌تر شده اما شاید این از خوش شانسی اوسمار ویرا باشد که وضعیت سایر مدعیان قهرمانی هم اصلاً تعریفی ندارد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.