فولاد در واپسین دقایق پیروزی‌اش را پس گرفت/ شرایط بحرانی گاندوها در قعر

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:32
برنا - گروه ورزشی: تیم فولاد خوزستان موفق شد در هفته بیست و دوم لیگ برتر بر ذوب‌آهن اصفهان غلبه کند.

به گزارش برنا، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ و دوم لیگ برتر فوتبال، شامگاه شنبه دوم اسفند از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد و در نهایت با پیروزی ۲ بر یک فولاد به پایان رسید.

این مسابقه در نیمه نخست بازی نسبتا متعادلی را به خود دید و دو تیم هر کدام یک‌بار موفق به باز کردن دروازه حریف شدند تا ۴۵ دقیقه ابتدایی با نتیجه مساوی خاتمه یابد. در دقیقه ۲۵، اتفاق مهم بازی رقم خورد؛ جایی که پویا مختاری، بازیکن ذوب‌آهن، پس از خطا روی بازیکن فولاد با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا گاندوها ادامه مسابقه را با یک بازیکن کمتر دنبال کنند.

در نیمه دوم فولاد با استفاده از برتری عددی فشار بیشتری روی دروازه میهمان وارد کرد و در نهایت در دقیقه ۷+۹۰ آرش اکبرزاده از فولاد موفق شد دوباره تیمش را پیش بیاندازد تا سه امتیاز خانگی در جیب فولادی‌ها باقی بماند. 

انتهای پیام/ 

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.