لیگ آزادگان؛ مس شهربابک موقتا به صدر رسید/ پیروزی پرگل بعثت و مس سونگون

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:33
برنا - گروه ورزشی: هفته بیست و سوم لیگ دسته اول با برگزاری چند دیدار پیگیری شد.

به گزارش برنا، در یکی از مسابقات امروز آریو اسلامشهر با نتیجه یک بر صفر از سد پارس جنوبی جم گذشت و سه امتیاز مهم را به دست آورد. در دیگر دیدار، مس شهربابک نیز با همین نتیجه یک بر صفر پالایش نفت بندرعباس را شکست داد.

نفت و گاز گچساران با ارائه نمایشی برتر، دو بر صفر شهرداری نوشهر را مغلوب کرد و مس سونگون هم با پیروزی پرگل سه بر صفر مقابل نود ارومیه به کار خود پایان داد.

در پرگل‌ترین بازی امروز نیز بعثت کرمانشاه با نتیجه چهار بر صفر نیروی زمینی را شکست داد تا یکی از قاطع‌ترین بردهای هفته به نام این تیم ثبت شود.

انتهای پیام/ 

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.