معاون استاندار زنجان: نیازهای نمازخانه‌های دستگاه‌های اجرایی رفع شود

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:51
زنجان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان با تأکید بر ضرورت شناسایی و رفع مشکلات و نیازهای نمازخانه‌های دستگاه‌های اجرایی، خواستار توجه ویژه به جایگاه و خدمات امامان جماعت شد.

به گزارش ایرنا، کاوه حقیقی روز دوشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز، افزود: نماز فقط یک واجب فردی نیست؛ بلکه عاملی اثرگذار در آرامش مدیران، انسجام سازمانی و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه نماز، تکلیفی الهی و آسمانی است، افزود: ادای این فریضه الهی بر دوش همه به‌ویژه مسئولان و مدیران نهاده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان افزود:نماز، آثار و برکات بی‌بدیل زیادی دارد و از مؤثرترین عوامل نیکبختی و زدودن غفلت‌ها در جامعه است و توجه به آن، رسالتی مهم برای مدیران اجرایی محسوب می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه نماز ستون دین و نقطه اتکای معنوی مدیران و کارکنان در مسیر خدمت‌رسانی است، گفت: هر کجا به نماز توجه جدی‌تری شده است، آثار آن را به‌روشنی در کیفیت کار، اخلاق اداری و تفاوت عملکرد افراد می‌توان مشاهده کرد.

معاون استاندار زنجان با اشاره به نقش مؤثر امام جماعت در دستگاه‌های اجرایی، گفت: باید رفاهیات و تسهیلات هر دستگاه، شامل حال امام جماعت آن مجموعه نیز باشد و حق و حقوق ایشان به صورت کامل لحاظ شود.

حقیقی در ادامه بر اهمیت اقامه نماز جماعت در ادارات در اول وقت تأکید کرد و افزود: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا زمان برگزاری جلسات با اوقات نماز تداخل نداشته باشد.

وی همچنین با تأکید بر دوری از جلسات کلیشه‌ای ستاد اقامه نماز، اظهار داشت: سعی کنیم با توجه به فضای اخیر جامعه در جنگ رمضان از خانواده معظم شهدا در این جلسات دعوت کنیم تا بار معنوی و روحیه جلسات افزون‌تر شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.