اعلام تعطیلی لیگ در گروی تعیین سهمیه سوم آسیا

ورزش سه دوشنبه 11 خرداد 1405 - 15:04
اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال برای تایید تعطیلی لیگ برتر فصل جاری منتظر تعیین سهمیه سوم آسیا هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گمانه زنی های متعددی درباره تعطیلی فصل جاری لیگ برتر و 18 تیمی شدن مسابقات در فصل آینده مطرح شده اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هنوز اعلام رسمی در این خصوص انجام نداده‌اند. از این رو باشگاه‌های لیگ برتری برای برنامه ریزی جهت مسابقات بعدی خود منتظر اعلام سازمان لیگ در این باره هستند.

پیگیری‌ها در این باره نشان می‌دهد که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به 18 تیمی شدن مسابقات لیگ برتر در فصل آینده نظر دارند، اما آنها قصد دارند بعد از تعیین تکلیف در خصوص سهمیه های آسیایی در این باره نظر نهایی را بدهند.

تاکنون حضور استقلال و تراکتوردر رقابت های لیگ نخبگان آسیا قطعی شده اما هنوز سهمیه سوم ایران که به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت، مشخص نشده است. سه تیم گل‌گهر ، چادرملو و پرسپولیس مدعی حضور در مسابقات آسیایی هستند و حالا فدراسیون باید در این باره نظر بدهد.

از این رو اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال قرار است بعد از تصمیم گیری در خصوص سهمیه آسیایی سوم ایران، درباره تعطیلی لیگ و 18 تیمی شدن بازی های آینده نظر نهایی را اعلام کرده و این مسئله به باشگاه‌ها ابلاغ شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.