۱۳ واحد تولیدی دلفان در تملک بانک‌ها است

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 15:20
نورآباد - فرماندار دلفان، گفت: ۱۳ واحد تولیدی این شهرستان در تملک بانک‌ها است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا سلامتی در نشست با مدیران ناحیه صنعتی «علیمیرزایی» با تأکید بر لزوم رفع سریع چالش‌های اشتغال، خواستار تعیین تکلیف وضعیت ۱۳ واحد تولیدی شد که در حال حاضر در تملک بانک‌ها قرار دارند.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های این منطقه، گفت: فراهم‌سازی بسترهای لازم برای فعالیت واحدهای تولیدی، اولویت اصلی مدیریت اجرایی شهرستان است.

فرماندار دلفان در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت واحدهای راکد اشاره کرد و افزود: متأسفانه در حال حاضر ۱۳ واحد تولیدی در این ناحیه صنعتی در تملک بانک‌ها قرار دارند که این وضعیت مانع از بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های تولیدی شده است.

سلامتی، تأکید کرد: تعیین تکلیف نهایی این واحدها و بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای رونق اقتصادی منطقه است و بانک‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.