دمای خوزستان بالا می‌رود

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 15:39
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش سه تا چهار درجه‌ای دما در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز دوشنبه ۱۱ خردادماه تا روز چهارشنبه روند افزایش سه تا چهار درجه‌ای دما در سطح استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز تا پایان هفته به ویژه بعد از ظهرها، سرعت وزش بادها در بیشتر نقاط خوزستان به ویژه مناطق جنوبی و جنوب شرقی در حد متوسط تا نسبتاً شدید و همراه با تندباد لحظه‌ای خواهد بود بنابراین احتمال برخاستن گرد و خاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نیست. 

سبزه‌زاری بیان کرد: در این روزها شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۴۳.۴ و ایذه با ۱۷.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۱.۱ و ۲۸.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.