مسکو: آمریکا در برابر ایران شکست خورد

مشرق نیوز دوشنبه 11 خرداد 1405 - 15:55
 معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه نفوذ آمریکا در جهان رو به کاهش است، گفت که این امر در ناتوانی واشنگتن از تحمیل شکست به تهران، مشهود است.

به گزارش مشرق، «گئورگی بوریسنکو» معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) گفت که آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.

بوریسنکو طی سخنرانی در ششمین انجمن بین‌المللی کارشناسان «روسیه-خاورمیانه»، توضیح داد: «نفوذ آمریکا به تدریج کاهش خواهد یافت و این در مناقشه با ایران مشهود است».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این‌باره اظهار داشت: «آمریکا در تحمیل شکست به ایران ناموفق بود، و این به معنای شکست آنها (آمریکایی‌ها) است».

این دیپلمات آمریکایی همچنین افزود: «آمریکا با به راه انداختن جنگ علیه ایران، نه قدرت خود، بلکه ضعف خود را به جهانیان نشان داده است».

بوریسنکو در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «روسیه به تلاش‌های خود برای اطمینان از پایان رنج لبنان از اقدامات تجاوزکارانه ادامه خواهد داد».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.