فوری/ تسنیم ایران تبادل پیام با آمریکا را متوقف می‌کند

خبرآنلاین دوشنبه 11 خرداد 1405 - 16:53
خبرگزاری تسنیم با بیان این که «ایران تبادل پیام با آمریکا را در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها متوقف می‌کند»، از عزم نیروهای مسلح ایران و تمام محورهای جبهه مقاومت برای واکنش به جنایات صهیونیستها و گشودن جبهه‌های جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبرگزاری تسنیم در مطلبی با اعلام این که «ایران تبادل پیام با آمریکا را در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها متوقف می‌کند»، از عزم نیروهای مسلح ایران و تمام محورهای جبهه مقاومت برای واکنش به جنایات صهیونیستها و گشودن جبهه‌های جدید خبر داد.

تسنیم در اینباره نوشته است: با توجه به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و با عنایت به اینکه لبنان جزو پیش شرطهای آتش‌بس بوده است و هم اینک این آتش‌بس در همه جبهه‌ها از جمله لبنان نقض شده است، تیم مذاکره‌کننده ایرانی «گفتگوها و تبادل متون از طریق میانجی» را متوقف می‌کند.  توقف فوری عملیات تجاوزکارانه و وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و ضرورت عقب‌نشینی کامل رژیم از مناطق اشغال شده در لبنان توسط مسئولان و مذاکره‌کنندگان ایرانی مورد تاکید قرار گرفته و تا زمانی که نظر ایران و مقاومت در این زمینه تامین نشود، گفتگویی در کار نخواهد بود.  همچنین، جبهه مقاومت و ایران عزم خود را برای انسداد کامل تنگه هرمز، و فعال کردن سایر جبهه‌ها از جمله تنگه باب‌المندب، به منظور تنبیه صهیونیستها و حامیانش در دستور کار قرار داده‌اند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.