سنتکام: ۲ موشک بالستیک ایران را رهگیری و منهدم کردیم/ در حالت آماده‌باش بالا خواهیم ماند

اقتصادنیوز دوشنبه 11 خرداد 1405 - 17:10
اقتصادنیوز: سنتکام مدعی شد که موفق به رهگیری ۲ موشک بالستیک ایرانی شده است که نیروهای آمریکایی در کویت را هدف قرار داده بودند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از خبرگزاری الجزیره، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) در بیانیه ای مدعی شد: ما دیشب با موفقیت ۲ موشک بالستیک ایرانی را که نیروهای آمریکایی را در کویت هدف قرار داده بودند، رهگیری کردیم!

در بیانیه صادره از سوی نهاد تروریستی سنتکام ادعا شده است: ما ۲ موشک ایرانی را منهدم کردیم. نیروهای ما آسیبی ندیدند و در حالت آماده‌باش بالا باقی خواهند ماند!

ادعای تروریست های سنتکام در حالی بیان شده است که رسانه های آمریکایی تا کنون بارها دروغ های این نهاد را رد کرده و بر کشته و یا زخمی شدن نظامیان این کشور در حملات تلافی جویانه و دفاعی ایران تأکید کرده اند.

اخیرا فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) ادعا کرد که موفق به دفاع در برابر پاسخ موشکی تهران به مقر نیروهای آمریکایی در کویت شده بود؛ اما پس از افشاگری رسانه ها اذعان کرده بود که ۵ تروریست آمریکایی در پاسخ موشکی تهران زخمی شده اند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.