به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، اعضای کادرفنی تیم امید، میهمان اردوی تیمملی بزرگسالان شدند.
حسین عبدی سرمربی تیم امید ایران پس از جلسه تمرینی امروز صبح به همراه دستیاران خود و اجلال نصیری مدیر تیم در هتل محل اقامت تیم ملی حاضر شدند و ضمن صرف ناهار در کنار اعضای تیم، با امیر قلعهنویی به گفتوگو پرداختند.
کادرفنی تیم امید سپس بر سر میز ناهار با قلعهنویی نشست تا ضمن آرزوی موفقیت برای او و مجموعه تیم ملی بزرگسالان درباره شرایط ملی پوشان زیر ۲۳ سال گفتگو داشته باشد.
عبدی و دستیاران کادر تیم امید، همچنین با بازیکنان تیم ملی خوش و بش کردند.
شایان ذکر است، اردوی تیم امید تا ۲۲ خردادماه در آنتالیا ادامه دارد تا فرصت گفتگو و تعامل لازم با کادرفنی بزرگسالان قبل از اعزام به جام جهانی ۲۰۲۶ فراهم شود.












