دو بسیجی قمی در حین انجام مأموریت به فیض شهادت نائل آمدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:24
قم- دو تن از بسیجیان استان قم در جریان انجام مأموریت در یکی از موقعیت‌های نظامی این استان به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رمضانیان فردویی و محمد اویسی فردویی از بسیجیان استان قم، در حین انجام مأموریت در یکی از موقعیت‌های نظامی این استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این دو بسیجی جوان که همواره در مسیر دفاع از نظام اسلامی و صیانت از ایران اسلامی حضوری داوطلبانه و مسئولانه داشتند، در جریان مأموریت محوله به شهادت رسیدند و نام خود را در زمره خادمان و مدافعان این مرز و بوم ثبت کردند.

شهادت این دو جوان مؤمن و انقلابی، بار دیگر جلوه‌ای از روحیه ایثار، فداکاری و آمادگی نیروهای بسیجی برای انجام وظایف و مأموریت‌های محوله در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشت.

شهیدان حسین رمضانیان فردویی و محمد اویسی فردویی از جمله بسیجیانی بودند که با انگیزه خدمت و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی در صحنه حضور داشتند و در مسیر انجام مأموریت به مقام والای شهادت دست یافتند

شهادت این دو بسیجی جوان در حین انجام مأموریت، برگ دیگری از دفتر افتخارات فرزندان این استان در مسیر خدمت، ایثار و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید گرانقدر در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.