سفره‌های اطعام علوی در مازندران پهن شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:33
ساری- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از فعال شدن آشپزخانه‌های اطعام علوی در تمامی شهرستان‌های استان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد.

میثم معافی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام بزرگترین سرمایه شیعیان است، اظهار داشت که غدیر به عنوان عید اکبر، فرصتی بی‌نظیر برای تجلی فرهنگ مهربانی و احسان در جامعه به شمار می‌رود.

وی با استناد به فرموده امام صادق علیه السلام که روز غدیر را روز اطعام‌الطعام نامیده‌اند، گفت: در دهه امامت و ولایت و ایام منتهی به عید غدیر، آشپزخانه‌های اطعام علوی در تمامی شهرستان‌های استان فعال است.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران افزود: هدف از برگزاری این پویش، ترویج سنت حسنه اطعام و پذیرایی از نیازمندان و محبان امیرالمؤمنین علیه السلام در دهه ولایت و امامت و روز عید غدیر است که با مشارکت خیرین، مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی محقق می‌شود.

معافی با بیان اینکه سال گذشته در این ایام با فعالیت ۱۳۶ آشپزخانه علوی، ۲۸۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد، از خیرین و مردم شریف استان دعوت کرد تا با پیوستن به این پویش در فیض این ایام مبارک سهیم شوند.

وی خاطرنشان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق اپلیکیشن صدقه من در بازار و مایکت در این پویش خداپسندانه در اطعام نیازمندان مشارکت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.