درخشش دلفی در مسابقات دوچرخه‌سواری کاپ آزاد ایروان

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:37
تهران- ایرنا- رکابزن تیم جوانان کشورمان موفق شد در مسابقات کاپ آزاد بین‌المللی که در ایروان ارمنستان برگزار شد، مدال نقره را کسب کند.

به گزارش ایرنا، مسابقات دوچرخه‌سواری کاپ آزاد بین‌المللی در ایروان برگزار شد. حسین دلفی، عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری پیست جوانان در این مسابقات به نمایندگی از ایران شرکت کرد. دلفی در این مسابقات، در ماده ۱۰۰۰ متر تایم‌گیری سرعت در رقابت با ۱۳ رکابزن از دیگر کشورها در جایگاه دوم قرار گرفت.

نیکلاس پترینی از گرجستان، مدال طلا و روسلان بابی‌ لودزه نیز عنوان سوم را کسب کرد. این رقابت‌ها در تقویم اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) ثبت شده و امتیازهای آن در رنکینگ ورزشکاران تأثیر خواهد داشت.

دلفی پس از نایب قهرمانی در این تورنمنت گفت: متأسفانه به دلیل شرایط جنگی، فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیای پیست در فیلیپین را از دست دادم. این در حالی بود که با توجه به تمریناتم، شانس بالایی برای کسب مدال داشتم.

عضو تیم ملی پیست بیان کرد: پس از کاپ ایروان، برای کاپ آسیایی هند، رقابت‌های قهرمانی کشور و لیگ پیست جوانان و بزرگسالان که در چند ماه آینده برگزار خواهند شد، آماده می‌شوم.

وی افزود: همچنین اگر رکورد خوبی بزنم، فدراسیون دوچرخه‌سواری قول اعزام به قهرمانی آسیای پیست ۲۰۲۷ را به من داده‌ و امیدوارم مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنم.

دلفی در پایان گفت: در حال حاضر، ۱۸ سال دارم و به عنوان یک هدف بلندمدت، امیدوارم بتوانم شانس حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۳۰ را داشته باشم و برای ایران عزیزمان، افتخارآفرین باشم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.