آتش راکت و پهپاد حزب الله بر سر نظامیان صهیونیست

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:47
تهران-ایرنا- حزب الله لبنان در ادامه حملات تلافی‌جویانه خود علیه اشغالگران، چند عملیات دیگر در جنوب لبنان انجام داده و تلفات قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از المنار، حزب‌ الله لبنان عصر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد، روز گذشته تجمع خودروهای نظامی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در حومه جنوبی شهرک «دبین» با موشک‌های ویژه هدف قرار داده است.

این جنبش همچنین از هدف قرار دادن یک خودروی ارتباطات ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «القنطره» در جنوب لبنان با پهپاد انتحاری خبر داد.

حزب‌ الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد امروز یک اتاق در پایگاه «العباد» در مرزهای جنوبی لبنان را با پهپاد انتحاری «ابابیل» هدف قرار داده و تلفات قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

بر اساس بیانیه حزب‌ الله، تجمع خودروهای نظامی و نظامیان صهیونیست در اطراف شهرک «دبین» نیز با یک رگبار موشکی هدف قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک ک«ریات شمونه» را با آتش راکت و گلوله‌های توپخانه هدف قرار داده است.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد پس از شلیک موشک‌هایی از لبنان، آژیرهای خطر در مرگلیوت و کریات‌ شمونا در الجلیل علیا به صدا درآمده است.

بر اساس اعلام جبهه داخلی رژیم صهیونیستی، آژیرهای خطر همچنین در رأس‌ الناقوره و اطراف آن در پی شلیک موشک‌ها و پهپادها فعال شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد یک موشک را در آسمان کریات‌ شمونا رهگیری کرده و دو موشک دیگر در نزدیکی نیروهای این رژیم در جنوب لبنان سقوط کرده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.