کاهش نسبی دما در استان یزد طی سه‌شنبه و چهارشنبه

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:49
یزد - کارشناس هواشناسی استان یزد گفت: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با شمالی شدن جریانات، کاهش نسبی دما به‌صورت موقت در سطح استان رخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق جوادی اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از ساعات بعدازظهر و شب، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گردوخاک موقتی مورد انتظار است.

وی افزود: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با شمالی شدن جریانات، کاهش نسبی دما به‌صورت موقت در سطح استان رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی استان یزد همچنین بیان کرد: از فردا تا پایان هفته جاری، به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب، وزش باد نسبتاً شدید و انتقال گردوغبار از مناطق شمالی به استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.