کشته شدن دو نظامی صهیونیست بر اثر انفجار پهپاد حزب‌الله

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:51
منابع عبری از کشته شدن دو نظامی اسرائیلی بر اثر انفجار پهپاد حزب‌الله در جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که دو نظامی این رژیم در لبنان کشته شدند.

پیشتر منابع عبری از کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر بر اثر انفجار پهپاد بمب‌گذاری‌ شده حزب‌الله در جنوب لبنان خبر دادند.

حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک الطیبه در جنوب لبنان را با موشک هدف قرار داده است.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن خانه‌ای در حومه جنوبی دبین در جنوب لبنان خبر داد که نظامیان رژیم صهیونیستی در آن سنگر گرفته بودند. این حمله با استفاده از پهپاد انتحاری انجام شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.