گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و فرانسه درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:56
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماسی عصر امروز دوشنبه با ژان نوئل بارو وزیر امور فرانسه در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی تماسی عصر امروز دوشنبه با ژان نوئل بارو وزیر امور فرانسه در خصوص آخرین تحولات منطقه ای گفت‌وگو کرد.

دو طرف هم‌چنین درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و پیامدهای این اقدامات تجاوزکارانه رایزنی کردند.

گفتنی است وزیر امور خارجه کشورمان روز دوشنبه در پیامی در ایکس با اشاره به تحرکات جنگ‌طلبانه تازه رژیم صهیونیستی علیه لبنان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: برای توجه فوری؛ آتش‌بس میان ایران و ایالات متحده، بدون هیچ ابهامی، آتش‌بسی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، محسوب می‌شود.

وی افزود: نقض این آتش‌بس در هر یک از جبهه‌ها، به منزله نقض آن در تمامی جبهه‌ها است.

عراقچی تاکید کرد: ایالات متحده و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتش‌بس خواهند بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.