فوری/ هشدار قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به اسرائیل درباره نقض آتش بس + جزئیات

خبرآنلاین دوشنبه 11 خرداد 1405 - 19:24
سرلشکر خلبان علی عبداللهی اعلام کرد: نتانیاهو در ادامه شرارت های خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا امروز دوشنبه به ساکنان سرزمین‌های اشغالی هشدار داد.

به روایت خبرگزاری صداوسیما، در بیانیه قرارگاه مرکزی خانم‌الانبیا آمده است: نتانیاهو در ادامه شرارت‌های خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.

این قرارگاه اعلام کرد: با توجه به نقض مکرر آتش‌بس توسط رژیم، در صورت عملی‌شدن این تهدید به ساکنان بخش‌های شمالی و شهرک‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی هشدار می‌دهیم اگر نمی‌خواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.