نشست شورای حکام آژانس درباره حمله به نیروگاه براکه امارات

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 19:31
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جمعه هفته جاری درباره حمله به نیروگاه براکه امارات نشستی را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) روز جمعه ۵ ژوئن ساعت ۱۰:۰۰ به وقت اروپای مرکزی در اتاق هیئت مدیره C در وین (VIC) جلسه‌ای را برگزار می کند.

این نشست با حضور رئیس شورا و به دنبال درخواست مصر، اردن، مراکش و عربستان سعودی در ارتباط با حمله به نیروگاه هسته‌ای براکه در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

رافائل ماریانو گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جلسه را با یک بیانیه مقدماتی آغاز خواهد کرد.

این در حالیست که وزارت دفاع امارات پیشتر مدعی شد که پدافند هوایی این کشور ۶ پهپاد متخاصم را رصد و با موفقیت رهگیری کرد.

این وزارتخانه مدعی شد که این پهپادها، مناطق غیرنظامی و حیاتی در امارات را هدف قرار داده بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.