فوری؛ در پی هشدار ایران و مداخله آمریکا، اسرائیل حمله به ضاحیه بیروت را به تعویق انداخت

همشهری آنلاین دوشنبه 11 خرداد 1405 - 20:50
سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از منبعی مطلع ادعا کرد که رژیم صهیونیستی حمله گسترده به ضاحیه جنوبی بیروت در پایتخت لبنان را در لحظه آخر و به پی مداخله آمریکا به تعویق انداخته است.

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه کان روز دوشنبه به نقل از فردی آگاه گزارش داد که اسرائیل حمله بزرگی را علیه حومه جنوبی بیروت برنامه‌ریزی کرده بود، اما پس از مداخله واشنگتن و در آخرین لحظه، عملیات نظامی خود را به تعویق انداخت.

افزایش احتمال حمله ایران به اسرائیل | اتمام حجت قرارگاه خاتم الانبیا با اسرائیل | اگر نمی‌خواهید آسیب ببینید منطقه را ترک کنید

تماس تلفنی ترامپ و نتانیاهو ساعتی پس از هشدار ایران به اسرائیل

کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل نیز گزارش داد که رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو در حال حاضر به صورت تلفنی با هم گفت‌وگو می‌کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.