گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو و ترامپ در سایه تنش‌های منطقه

عصر ایران دوشنبه 11 خرداد 1405 - 20:51
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از برقراری تماس تلفنی میان بنیامین نتانیاهو و دونالد ترامپ خبر داد. این رایزنی در حالی صورت می‌گیرد که تنش‌ها در منطقه خاورمیانه به شدت افزایش یافته و تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به ضاحیه جنوبی بیروت تشدید شده است.

یک رسانه صهیونیست اعلام کرد: نتانیاهو و ترامپ در حال گفتگوی تلفنی هستند.

به گزارش مهر، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو و دونالد ترامپ (نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا) در حال گفتگوی تلفنی هستند.

این گفتگو در سایه تشدید تنش ها در منطقه و تهدید رژیم صهیونیستی به حمله به ضاحیه جنوبی بیروت روی داده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.