اجرای طرح ۱۰۰ شب ۱۰۰ بازدید با هدف تعدیل روشنایی نامتعارف در اهواز

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 21:08
در راستای تحقق برنامه صرفه‌جویی حداکثری در مصرف برق جهت گذر از پیک بار تابستان، اولین عملیات تبیینی طرح ۱۰۰ شب ۱۰۰ بازدید با حضور مجری طرح و مدیریت و کارکنان امور برق منطقه دو این شرکت در شهرستان اهواز برگزار شد. 

سید امید رادی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق اهواز در گفت و گو با ایسنا در خصوص جزییات اجرای این طرح اظهار کرد: در اجرای این طرح ما چند برنامه را مدنظر داریم که شامل بازدید از مشترکین تجاری پرمصرف در جهت کاهش مصارف غیرضروری و جمع‌آوری لامپ‌های پرمصرف، حذف ریسه لامپ‌های جلوی مغازه‌ها، راهنمایی جهت استفاده از لامپ‌های کم مصرف ال ای دی و کاهش لامپ‌های اضافی، حذف روشنایی‌های تزئینی و تذکر برای روشنایی سر درب واحدهای تجاری است. 

وی در ادامه در خصوص اقدامات اجرا شده گفت: در قالب این عملیات، ۵ گروه ۲ نفره از تعداد ۴۳ واحد تجاری بازدید کردند و تعداد ۲۴ واحد دارای مصارف غیرضروری شناسایی شد و ۹ تذکر به مشترکین پرمصرف داده شد و تعداد ۱۰ روشنایی غیرمتعارف شناسایی شده است. 

رادی بیان کرد: این طرح در کلیه مناطق و شهرستان‌ها به صورت مستمر عملیاتی شده و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم به بهترین شکل آن را اجرا کنیم. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.