۲ نیروی سپاه قم در انفجار پرتابه‌های باقی‌مانده از جنگ به شهادت رسیدند

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 21:11
قم - ایرنا - روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم از شهادت ۲ نفر از پاسداران در پی وقوع انفجار پرتابه‌های باقی‌مانده از جنگ رمضان در یکی از اماکن نظامی این استان خبر داد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، در اطلاعیه سپاه قم آمده‌است: پاسداران سرافراز حسین رمضانیان فردویی و محمد اویسی از فرزندان منطقه شهیدپرور فردو، شب گذشته در حالی که در جبهه‌های دفاعی استان قم مستقر بودند، بر اثر انفجار پرتابه‌های باقی‌مانده از جنگ رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این اطلاعیه از ایثار و جان‌فشانی این ۲ شهید در جبهه‌های دفاعی استان قدردانی و تاکید شده است که نام آنان بر بلندای قله‌های مقاومت ثبت شده است.

روابط عمومی سپاه قم همچنین خاطرنشان کرد: زمان و مکان مراسم تشییع و وداع با پیکرهای مطهر این دو شهید متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲ نیروی سپاه قم در انفجار پرتابه‌های باقی‌مانده از جنگ رمضان به شهادت رسیدند

رژیم صهیونیستی و آمریکا روز شنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۴ در حالی حوالی ساعت ۹:۴۰ صبح حملات گسترده‌ای علیه مناطقی در مرکز تهران را آغاز کردند که دور چهارم مذاکرات ایران و ایالات متحده پس از جنگ ۱۲ روزه، در ژنو و به میزبانی سلطنت عمان در حال برگزاری بود. اما ایستادگی نظام و ملت و رشادت نیروهای نظامی کشورمان دشمن زبون را در تحقق اهداف شوم خود ناکام و زمین‌گیر کرد تا در نهایت مجبور به پذیرش آتش‌بس بر اساس شروط ایران شد اما بار دیگر بدعهدی خود را نشان داد و مذاکرات اسلام‌آباد را با تکرار خواسته‌های زیاده‌خواهانه به شکست کشاند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.