دو نیروی سپاه قم در انفجار پرتابه‌های باقی‌مانده از جنگ رمضان به شهادت رسیدند

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 21:56
روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم از شهادت ۲ نفر از پاسداران در پی وقوع انفجار پرتابه‌های باقی‌مانده از جنگ رمضان در یکی از اماکن نظامی این استان خبر داد.

روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم امروز 11 خرداد، در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از ایثار و جان‌فشانی این ۲ شهید در جبهه‌های دفاعی استان بر ثبت نام این شهیدان بر بلندای قله‌های مقاومت تاکید کرده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پاسداران سرافراز حسین رمضانیان فردویی و محمد اویسی از فرزندان منطقه شهیدپرور فردو، شب گذشته در حالی که در جبهه‌های دفاعی استان قم مستقر بودند، بر اثر انفجار پرتابه‌های باقی‌مانده از جنگ رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

زمان و مکان مراسم تشییع و وداع با پیکرهای مطهر این دو شهید به شرح زیر است:

تشییع:
سه شنبه ۱۲ خرداد ساعت ۱۷ از مسجد امام حسن عسکری به سمت حرم مطهر

وداع با پیکر پاک شهدا:
مسجد مقدس جمکران همزمان با قرائت دعای توسل و همچنین حضور پیکر مطهر شهدا در تجمعات شب‌های بیعت و نصرت

تدفین:
 چهارشنبه ۱۳ خرداد _ ساعت ۱۶  در روستای فردو 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.