رئیس جمهور لبنان: از مذاکره دست نخواهیم کشید

عصر ایران دوشنبه 11 خرداد 1405 - 22:01
عون تاکید کرد: اسرائیل به اجرای آتش‌بس کمک نکرده است.اسرائیل باید ۵ نقطه را تخلیه می‌کرد اما به عملیات نظامی خود به بهانه دفاع از خویش ادامه داد.
رئیس جمهور لبنان گفت: مذاکره روندی است که به زمان نیاز دارد و ما گزینه دیگری نداریم. ما از گزینه مذاکره دست نخواهیم کشید.
 
به گزارش مهر به نقل از الحدث، جوزف عون رئیس جمهور لبنان با بیان اینکه مذاکره نسبت به جنگ ‌امن‌تر است، گفت: مذاکره روندی است که به زمان نیاز دارد و ما گزینه دیگری نداریم. ما از گزینه مذاکره دست نخواهیم کشید.
 
رئیس جمهور لبنان افزود که ارتش این کشور اعلام نکرده که منطقه جنوب منطقه‌ای عاری و خالی از سلاح شده است.
 
وی گفت که ارتش لبنان به ماموریت‌های خود در خصوص خلع سلاح، عمل کرده است.
 
عون تاکید کرد: اسرائیل به اجرای آتش‌بس کمک نکرده است.اسرائیل باید ۵ نقطه را تخلیه می‌کرد اما به عملیات نظامی خود به بهانه دفاع از خویش ادامه داد.
 
این در حالی است که روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از یک منبع نظامی اسرائیلی مدعی شد: ارتش اسرائیل هم اکنون در حال آماده سازی فهرستی گسترده از اهداف، پیش از آغاز حملات خود به ضاحیه جنوبی بیروت است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.