به گزارش ایرنا، رئیس اداره گاز شهرستان دزفول روز دوشنبه در آیین بهرهبرداری از این طرح گفت: شبکه گاز روستاهای فضیلی، سیدنور، بنوت پایین، حمزه، بدیلیان، بنهعیسی، خیبر و شهید بهشتی در این طرح اجرا شد.
سید مهدی صادقینساج افزود: همچنین در سال گذشته، یک هزار متر شبکهگذاری گاز بین روستاهای بخش چغامیش انجام و ۲۰۰ کنتور رگلاتور در روستاهای این بخش اضافه شد.
وی اضافه کرد: ۲ روستای بنهایمانی و بنهعاصی از توابع بخش چغامیش نیز که تاکنون از شبکه گازرسانی بهرهمند نبودند، احداث شبکه برای آنها انجام و علمک نصب شد.
رئیس اداره گاز دزفول تصریح کرد: طی سال گذشته، چهار هزار متر شبکه گاز در بخش چغامیش اجرا شد و امسال نیز با وجود شرایط جنگی، سه هزار و ۶۰۰ متر شبکه گاز اضافه شد.
صادقینساج درباره ترمیم ایستگاههای فشار گاز نیز گفت: سه ایستگاه گاز بخش چغامیش بازسازی شد.
وی ادامه داد: ۲ هزار متر شبکه گاز نیز در شهر جندیشاپور اجرا شده است که در ماههای آینده نسبت به نصب علمک برای آنها اقدام خواهد شد.
رئیس اداره گاز دزفول تاکید کرد: با اجرای این طرحها در بخش چغامیش، شاهد یک انقلاب در حوزه گاز بودیم.
افتتاح ساختمان اداره گاز چغامیش دزفول
ساختمان اداره گاز شهر چغامیش نیز با صرف اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
امروز با حضور نماینده دزفول، بخشدار چغامیش، اعضای شورا و معتمدان منطقه از ساختمان در حال ساخت اداره گاز شمسآباد نیز بازدید شد.
این ساختمان با اعتباری افزون بر ۲۳۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت دارد.














