حضور دو مقام فدراسیون در تمرین تیم ملی امید

ورزش سه دوشنبه 11 خرداد 1405 - 23:03
تمرین عصر امروز(دوشنبه) تیم ملی امید از ساعت ۱۹ امروز در شهر آنتالیا به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شد. ممبینی

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان امید در حالی تمرین خود را آغاز کردند که هدایت ممبینی دبیرکل و محمود اسلامیان مشاور حوزه ریاست فدراسیون حاضر شدند تا انگیزه بازیکنان زیر ۲۳ سال را با صحبت‌های خود افزایش دهند.

اسلامیان با اشاره به اهمیت پوشیدن پیراهن تیم ملی گفت: قدر پیراهنی که می‌توانید با آن قلب، جان و تن ۸۰ میلیون نفر را شاد کنید بدانید. هیچ چیز بهتر از خوشحال کردن یک نفر دیگر نیست. شما حالا ۸۰ میلیون برابر شانس دارید تا این کار را انجام بدهید.

2456531

ممبینی نیز در خصوص حضور حسین عبدی در رأس کادرفنی گفت: با نهایت احترام و افتخار باید بگوییم یکی از مدبرترین سرمربیان که مسئولیت پذیری او زبانزد فوتبالی‌هاست را در اختیار دارید. قدر کار کردن کنار او را بدانید چون قرار است با ادامه همین روند افق خیلی خوبی برای فوتبال کشور ترسیم کنید.

2456532

بازیکنان پس از صحبت‌های مسئولان فدراسیون تمرینات خود را با گرم کردن بدن‌ها آغاز کردند و سپس برنامه‌های تاکتیکی از پیش طراحی شده را انجام دادند. شاگردان عبدی سپس در حوضچه‌های یخ رفتند و خود را برای دو جلسه تمرینی فردا آماده نگه داشتند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.