‏اضافه شدن ۵ ستاره به اردوی تیم ملی؛ / اضافه شدن کاپیتان‌ و فینالیست‌ها به تمرینات بسکتبال

ورزش سه دوشنبه 11 خرداد 1405 - 23:19
پنج بازیکن تیم‌های استقلال و‌ نفت آبادان به اردوی تیم ملی بسکتبال اضافه شدند.

به گزارش ورزش سه، اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال ایران که از روز شنبه، ۹ خرداد ماه با حضور ۱۷ بازیکن آغاز شده بود، از فردا وارد فاز جدیدی می‌شود. طبق برنامه‌ریزی سوتیریوس مانولوپولوس، سرمربی یونانی تیم ملی، گروه دوم بازیکنان از روز سه‌شنبه ۱۲ خرداد ماه به جمع ملی‌پوشان اضافه خواهند شد.

این گروه از بازیکنان که به دلیل حضور در رقابت‌های فشرده فینال سوپرلیگ غرب آسیا (WASL) درگیر مسابقات بودند، با نظر کادر فنی فرصت بیشتری برای استراحت و ریکاوری داشتند. حالا با پایان این وقفه کوتاه، آن‌ها باید خود را در تالار مشحون به کادر فنی معرفی کنند.

بازگشت چهره‌های شاخصی همچون ارسلان کاظمی و آرمان زنگنه، کاپیتان‌های باتجربه تیم‌های استقلال و نفت، وزن تجربه را در تمرینات تیم ملی بالا خواهد برد. علاوه بر این دو ستاره، حضور سه بازیکن تاثیرگذار دیگر یعنی مهدی جعفری، سالار منجی و مجید رحیمیان، رقابت در تمرینات را برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی جدی‌تر از قبل خواهد کرد.

‏فهرست بازیکنان گروه دوم که از فردا در اردو حاضر می‌شوند:

‏• ارسلان کاظمی
‏• آرمان زنگنه
‏• سالار منجی
‏• سیدمهدی جعفری
‏• مجید رحیمیان

با اضافه شدن این ۵ بازیکن، جمع نفرات حاضر در اردو به ۲۰ نفر می‌رسد. قابل ذکر است که سیدمهدی جعفری و مجید رحیمیان پیش از این در لیست گروه اول نیز حضور داشتند، اما با هماهنگی مانولوپولوس مقرر شد همراه با سایر فینالیست‌های غرب آسیا تمرینات خود را آغاز کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.